God Jul önskar Styrelsen!

God Jul önskar Styrelsen!

Vi har haft en del problem med styrningen av temperaturen i värmesystemet, där vi igår tisdag (21/10) valde att sätta manuella värden […]
Här kommer nyhetsbrevet som ni fått i brevlådan i digital form.
Det har förekommit lite frågor runt bland annat hur man ställer sig i kö till parkeringplatser och garage. Nu finns det uppdaterad […]
Här kommer information från styrelsen. Lite försenat pga webproblem men bättre sent än aldrig.