Nu har släpvagnen sommardäck. Ifall ni har dubbdäck på bilen så får ni inte köra med släpvagnen och har ní bytt till sommardäck så är det fritt fram att använda den 🙂
Mvh
Styrelsen
Nu har släpvagnen sommardäck. Ifall ni har dubbdäck på bilen så får ni inte köra med släpvagnen och har ní bytt till sommardäck så är det fritt fram att använda den 🙂
Mvh
Styrelsen
Nu är boulebanans kanter renoverade och det finns en gruskratta i soprummet närmast boule-banan som går att använda för att kratta grusbädden […]
Kom och få information från styrelsen och träffa andra i föreningen den 11/12 kl 19:00.Det bjuds på fika och diskussioner 🙂 MvhStyrelsen
Nu är det dags för vårens städkväll och den går av stapeln den 11/6 kl 18:00. Det är vår kväll där vi […]
Här kommer information från styrelsen. Lite försenat pga webproblem men bättre sent än aldrig.